Klacht Garcinia Cambogiabio: Carnicia cambogia/slim fruit licht mensen op met louche praktijken

R. Groot

Je denkt een
Proefpakket gratis te krijgen betaalt alleen verzend kosten, echter ongevraagd wordt er meer pillen gestuurd. Wanneer je dan een factuur ontvangt van 68,00 euro en deze niet betaald worden er mails met aanmaningen en dreigementen met verhogingen gestuurd. In een achteraf pas toegestuurde pdf staan hun voorwaarden waarvoor je dus bij de bestelling nooit akkoord op hebt gegeven. Op jouw mail waarin je aanheeft dat ze zich niet aan de wet houden en ongevraagd producten toesturen reageren ze niet. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar. Ze maken je bang in de hoop dat je uiteindelijk zwicht en betaalt. Ongevraagd ga je tevens een abonnement aan waarin maandelijks een incasso plaatsvindt. Omdat ik gelukkig de verzendkosten zelf overmaakte achteraf en niet per autom incasso is dat bij mij niet gebeurt. Ook heb ik direct actie genomen het abonnement te stoppen.
Ik weet dat ook hier veel mensen de dupe van zijn.
In mijn geval gaat t over een bedrag van 68 euro dat is verhoogd met 40 en vervolgens met 120. Er wordt nu gedreigd met een deurwaarder.

Het bedrijf moet bezocht en ontmaskerd worden en ze moeten worden aangepakt zodat ze stoppen met deze louche praktijken. Gedupeerden moeten worden terugbetaald. De wet moet erin voorzien dat zulke praktijken niet meer kunnen plaatsvinden.

Wij vinden dat Garcinia Cambogiabio hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Garcinia Cambogiabio?