Klacht Garcinia Cambogiabio: Nooit akkoord gegaan met gratis proefpakket, toch betaalverzoek ontvangen na 6 maanden.

Monique_bloem

Ik heb ± 6 maanden geleden een advertentie gezien over afslankpillen van Grancinia Cambogia. Dit bedrijf gaf mij de aanbieding van een gratis proefpakket. Ik vulde mijn naam, e-mail en adres in, maar toen zij mij vroegen om mijn bankrekeningnummer voor het incasseren van de verzendkosten ben ik direct gestopt met het verschaffen van verdere gegevens. Ik heb de advertentie weggeklikt en ik ben dan ook nooit akkoord gegaan met het gratis proefpakket. Toch kreeg ik een week later de pillen opgestuurd. Ik ging er vanuit dat dit een foutje was. Maanden hierna kreeg ik nog twee keer de pillen opgestuurd. Nog steeds dacht ik dat dit een fout in hun systeem was. Ik heb de pillen thuis laten liggen en niets mee gedaan. Nu, ± 6 maanden later, krijg ik een e-mail met het betalingsverzoek van €68 + €10 (vanwege het verstrijken van het betalingstermijn). Dit is de eerste keer dat zij contact met mij hebben gezocht. Ik wist dan ook nergens vanaf, omdat ik nooit akkoord ben gegaan met het proefpakket en al helemaal niet met de kosten voor vervolgzendingen. Ik heb een klachtenbrief opgestuurd en hen geprobeerd te bellen. Tot op heden ben ik nog steeds niet in contact gekomen met Garciniacambogiabio. Klachten van anderen geven aan dat zij zelfs te maken hebben gekregen met een incassobureau. Ik hoop dat dit bij mij niet zo ver zal komen! Ik betaal niks, want ik ben ook nooit akkoord gegaan met het proefpakket en de vervolgzendingen.

Ik hoop dat Garciniacambogiabio het betalingsverzoek zal verwijderen en ik hoop nooit meer de pillen thuis gestuurd te krijgen.

Wij vinden dat Garcinia Cambogiabio hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Garcinia Cambogiabio?