Klacht Garden Life Style Tuinmeubelen: loslaten bekleding tuinstoelen

JL

We hebben 6 stoelen gekocht met vlechtwerk. Deze scheuren aan de bovenzijde open. Eerst dachten we dat het vandalisme was. Nu blijkt dat alle stoelen hetzelfde krijgen.
Ik heb Garden Life Style gevraagd wat ik hier aan kon doen. Ik vertelde dat dit ook erg snel was. De stoelen staan van november t/m april binnen. Bij de verkoop werd geopperd dat de stoelen wel 10 jaar mee konden. Gezien de prijs had dit ook wel gemogen.
Heb van Garden Life Style een reactie terug ontvangen. Hierin geeft men aan dat er geen garantie op de stoelen is. Deze duurt maar 3 jaar. Verders geen reactie ontvangen van reparatie. Ik vind dit erg kort door de bocht.

Dat er vanuit het bedrijf gekeken wordt of de stoelen gerepareerd kunnen worden.
Een beetje service mag je toch wel verwachten.

Garden Life Style Tuinmeubelen
    Beste Klant,
    In reactie op uw klacht het volgende: U heeft acht jaar geleden stoelen bij ons aangekocht. Deze zijn nu kapot. Wij hebben de foto's die u ons gestuurd heeft bekeken, en zijn tot de conclusie gekomen dat de stoelen niet meer te repareren zijn. U heeft gelijk dat niets meer doen na drie jaar garantie kort door de bocht is. Wanneer uw stoelen een bepaalde periode buiten de garantie vallen dan zouden wij u daarin zeker tegemoet gekomen zijn. Nu echter gaat het om stoelen die al vijf jaar buiten de garantie vallen. Wij kunnen uw stoelen daarom zoals eerder gezegd niet meer onder de CBW garantie laten vallen.
    Ik hoop hiermee uw vraag voldoende te hebben beantwoorden. Teamleider Garden Life Style Servicedesk
    JL
    Ik heb de vraag gesteld om stoelen eventueel te repareren.
    Garden Life Style verschuilt zich achter de garantieperiode en komen hier telkens op terug. Hieruit blijkt dat na de garantieperiode geen service meer verwacht mag worden. Hieruit kan ik concluderen dat ik hun product beter niet had kunnen kopen. Ik zal nu nieuwe stoelen moeten kopen.
    Ik zal nu naar een firma moeten gaan die wel service willen geven.

JL

Ook een klacht indienen over Garden Life Style Tuinmeubelen?