Klacht Garden Life Style Tuinmeubelen: Tuin meubelen van het merk LIFE na 2 jaar kapot, verkocht met 10 jaar garantie maar doen NIETS!

RvH

Wij hebben 3 jaar en 2 maanden geleden een luxe lounchset gekocht voor in de tuin van het merk Life. Deze is na 2 jaar al kapot aan het gaan. Het wicker laat los.
Helaas hebben wij het net pas gemeldt. Nu blijkt dat er geen 10 jaar garantie op het wicker wordt gegeven maar 3 jaar (dit terwijl expliciet is gezegd 10 jaar), de 10 jaar garantie was de reden om dit merk te nemen. MAAAR helaas ze zeggen maar 3 jaar garantie te geven en dat we het 2 maanden te laat hebben gemeldt laat ze koud!!! Sorry voor ons drukke leven maar we konden/lukte niet eerder om hier werk van te maken.

Wat ik zeer flauw vind is dat het bedrijf geen enkele service/garantie/coulance wil geven. Dit terwijl het product is verkocht met 10 jaar garantie!!!!!!

Dat het vlechtwerk gratis gemaakt wordt.

RvH
    Totaal wordt er geen verantwoording genomen door de winkel waar het gekocht is als de fabrikant. Laat Life dus maar falliet gaan want een bestaansrecht hebben ze volgens mij niet!!!!!!!!!!!

RvH

Ook een klacht indienen over Garden Life Style Tuinmeubelen?