Klacht Garden Life Style Tuinmeubelen: Valt niet onder garantie

yenr@kpnmail.nl

We hebben in juni 2014 een hoes voor de aya lounge gekocht, ruim honderd euro. half september uit de verpakking gehaald en om de lounge gedaan. Nu eind oktober 2014 scheurtjes op 2 hoeken ( en het zit er echt niet strak om heen) maar wel bij de hoeken gescheurd. Dus nu niet meer waterdicht. Vlgs Garden lifestyle zijn de scheuren niet ontstaan door constructie of fabrieksfout, zij kunnen op een foto zien dat het is veroorzaakt door externe oorzaken en valt het niet onder de garantie. Ook is onze lounge set van 2.500,00 geleverd eind mei 2014 , met all seasons kussens flink aan het schimmelen. Schijnt een fout te zijn en de kussenhoezen zullen worden omgeruild door een monteur, waarbij we ons hartelijk afvragen of de schimmel ook niet in de kussens zelf zal gaan zitten. Al met al zullen wij bij Garden lifestyle nooit meer iets kopen. De service is bedroevend slecht, wij kregen vandaag nl een e-mail dat als de hoezen binnen zijn wij naar Garden moeten om ze om te ruilen.

Nieuwe hoes plus monteur die kussens komt omwisselen en niet alleen de hoezen

yenr@kpnmail.nl
    Er is gereageerd door Garden Life Style, er komt een monteur om de hoezen te vervangen! Maar op de hoes nog geen reactie!
    Garden Life Style Tuinmeubelen
    Beste klant,Allereerst heel erg jammer dat u onze service niet goed vind. Wij proberen er alles aan te doen problemen zo goed mogelijk op te lossen.
    Wij hebben een tijd geleden contact met u gehad mbt uw kussen hoezen. Wij hebben u uitgelegd dat er in een aantal door ons verkochte kussens in een bepaalde kleur een productiefout zit. Deze hebben wij laten onderzoeken, waarna bleek dat er tijdens de productie een onderdeel niet toegevoegd is, wat resulteerde in schimmelvorming. Wij hebben daarop uiteraard besloten alle fout geproduceerde hoezen retour te halen, deze opnieuw te laten maken en te vervangen.
    Wij hadden een monteur order voor u aangemaakt. Dat betekend dat onze monteur de kussen hoezen bij u komt vervangen. Dit was ook eerder zo naar u gecommuniceerd. Helaas is er in de mail die later naar u gestuurd is ten onrechte vermeld dat u deze in de winkel diende af te halen. Dit beruste op een misverstand. Inmiddels hebben wij dat ook zo aan u doorgegeven.
    De hoes zullen wij ook vervangen. Dit doen wij uit coulance omdat u de hoes nog maar kort gebruikt. Wij zullen deze door de monteur mee laten nemen ter omruiling. Wij vertrouwen erop dat het zo op een goede manier is opgelost.
    yenr@kpnmail.nl
    Top, goede service, zo als het ook hoort! Wij zijn blij met de oplossing.
    Garden Life Style Tuinmeubelen
    Fijn dat u tevreden bent,vriendelijke groet,
    Garden Life Style Serviceteam

Ook een klacht indienen over Garden Life Style Tuinmeubelen?

2. Stuur een juridische brief