Klacht Garmin GPS Shop: de helpdesk lost mijn probleem niet op en besluit verder niet meer te reageren op mijn mails

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 380719
Gebruiker
KlachtGarmin#340
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Garmin 340 ... geen Ierland kaart in Ierland. Wel op desktop.
Garmin 340 vraag steeds om update kaart Noord Amerika, Lukt steeds niet.
Deze klacht poneer ik al een jaar.

Garmin
ma 24 jun. 18:01
Bevestiging van versturen Subject kaart ierland niet aanwezig Naam C.J. Robijn E-mailadres Telefoonnummer Probleemomschrijving

Garmin
ma 24 jun. 18:05
Bevestiging van versturen Subject updatemelding kaart North America NT 2018.1 Naam C.J. Robijn E-mailadres Telefoonnummer Prob

Jack Robijn
wo 3 jul. 12:34
Beste mensen, tot nu toe hen ik verder geen enkele reactie van jullie gekregen. Kunnen jullie mij helepen? m.vr.gr.

Jack Robijn
vr 12 jul. 14:23
aan Garmin

Het is nu 12 juli en al weer 9 dagen geleden dat ik jullie een herinnering heb gestuurd met de oproep een reactie te geven op mijn vragen. Het gaat blijkbaar goed bij jullie om adequaat te reageren. Hoe lang moet het nog duren voordat er een reactie komt? Ik vind het niet prettig dat ik zo lang moet wachten op een reactie van jullie.
Doe svp even je best en reageer even naar mij op mijn vragen.
Dat kan via de mail maar je mag ook telefonisch contact opnemen.

De oplossing

Bedrijf moet mijn problemen oplossen of een bevredigend antwoord geven

1 reactie

  1. Auteur
    Garmin GPS Shop
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Jack,

    De klacht die u schrijft richt u op dit moment aan het bedrijf 'WayPoint'. Wij zijn dus geen Garmin Nederland. Uw naam en adresgegevens komen ook niet voor in ons systeem.

    Ik denk dus dat u bij Garmin Nederland moet zijn: https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/garmin-nederland/details?companyId=4129d435-2ab3-4c7f-9641-964b49be8955


    Met vriendelijke groet,
    WayPoint Notter BV

Uiteindelijke oplossing

Auteur
KlachtGarmin#340
Datum
Uiteindelijke oplossing
Zoek maar vetdverder er
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Garmin GPS Shop?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen