Klacht Garmin GPS Shop: de helpdesk lost mijn probleem niet op en besluit verder niet meer te reageren op mijn mails

KlachtGarmin#340

Garmin 340 ... geen Ierland kaart in Ierland. Wel op desktop.
Garmin 340 vraag steeds om update kaart Noord Amerika, Lukt steeds niet.
Deze klacht poneer ik al een jaar.

Garmin
ma 24 jun. 18:01
Bevestiging van versturen Subject kaart ierland niet aanwezig Naam C.J. Robijn E-mailadres Telefoonnummer Probleemomschrijving

Garmin
ma 24 jun. 18:05
Bevestiging van versturen Subject updatemelding kaart North America NT 2018.1 Naam C.J. Robijn E-mailadres Telefoonnummer Prob

Jack Robijn
wo 3 jul. 12:34
Beste mensen, tot nu toe hen ik verder geen enkele reactie van jullie gekregen. Kunnen jullie mij helepen? m.vr.gr.

Jack Robijn
vr 12 jul. 14:23
aan Garmin

Het is nu 12 juli en al weer 9 dagen geleden dat ik jullie een herinnering heb gestuurd met de oproep een reactie te geven op mijn vragen. Het gaat blijkbaar goed bij jullie om adequaat te reageren. Hoe lang moet het nog duren voordat er een reactie komt? Ik vind het niet prettig dat ik zo lang moet wachten op een reactie van jullie.
Doe svp even je best en reageer even naar mij op mijn vragen.
Dat kan via de mail maar je mag ook telefonisch contact opnemen.

Bedrijf moet mijn problemen oplossen of een bevredigend antwoord geven

Garmin GPS Shop
    Beste Jack,

De klacht die u schrijft richt u op dit moment aan het bedrijf 'WayPoint'. Wij zijn dus geen Garmin Nederland. Uw naam en adresgegevens komen ook niet voor in ons systeem.

Ik denk dus dat u bij Garmin Nederland moet zijn: https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/garmin-nederland/details?companyId=4129d435-2ab3-4c7f-9641-964b49be8955

WayPoint Notter BV

KlachtGarmin#340
Zoek maar vetdverder er

Ook een klacht indienen over Garmin GPS Shop?