Klacht Garmin GPS Shop: Onroute motorkaart wordt niet overgezet naar nieuw Garmin apparaat

Klachtnummer
# 56197
Gebruiker
A.A. de Lange
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In 2008 Onroute motorkaart Benelux gekocht. Door de jaren heen updates en uitbreidingen gekocht en gebruik inmiddels versie 2013 West Europa. Deze kaart steeds gebruikt op Garmin apparaten. Deze kaart staat nu op een Nuvi3790 die gebreken vertoont. Wil deze kaart graag overgezet op nieuw aangeschafte Zumo 350.
Waypoint weigert de kaart over te zetten omdat de Zumo elders is gekocht, en beweren dat de licentie gekoppeld is aan toestel. Deze koppeling lijkt mij zeer onredelijk en zeer in het nadeel van de klant, en die vervalt zo maar ineens bij aanschaf van een toestel bij hen.
Ben zowel per email als telefonisch afgewezen, toestel stuk licentie weg!

De oplossing

Overzetten van de Kaart naar het nieuwe toestel ( tegen een redelijke vergoeding)

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Garmin GPS Shop is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Garmin GPS Shop?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen