Opgelost door Garmin GPS Shop: Zeer lange wachtijd en geen oplossing (geen geld terug)

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 321776
Gebruiker
A.E. van Doorn
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Na 1 uur en 5 minuten in de wacht gestaan te hebben eindelijk opgenomen. 5 mails gestuurd over een terugbetaling die nu al 2 maanden loopt. De mails worden niet beantwoord en het geld is niet terug beloofd was 8 dagen, nu is het al langer dan 2 maanden.

De oplossing

Dat mijn mails beantwoord worden, de telefoon op tijd wordt opgenomen en dat netjes mijn geld wordt teruggestort.

2 reacties

  1. Auteur
    Garmin GPS Shop
    Datum
    Beste A.E. van Doorn,

    Ik heb even geprobeerd uw gegevens er bij te zoeken, maar kan deze niet vinden in ons systeem. Aan de hand van de aanvullende gegevens die u opgeeft heb ik het vermoeden dat u contact heeft gehad met de fabrikant Garmin zelf (https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/garmin-nederland/)

    Ik denk daarom dat u ons (WayPoint - www.gps.nl, verkoper van o.a. Garmin artikelen) verwart met hen, kan dat kloppen?
  2. Auteur
    Garmin GPS Shop
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Dat zijn wij inderdaad niet, maar Garmin Nederland. Je zou het eens kunnen proberen via NLsupport@garmin.com of anders via hun Facebook pagina.

    Vriendelijke groeten!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A.E. van Doorn
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
sad