Opgelost door Garmin GPS Shop: Zeer lange wachtijd en geen oplossing (geen geld terug)

sad Opgelost
A.E. van Doorn

Na 1 uur en 5 minuten in de wacht gestaan te hebben eindelijk opgenomen. 5 mails gestuurd over een terugbetaling die nu al 2 maanden loopt. De mails worden niet beantwoord en het geld is niet terug beloofd was 8 dagen, nu is het al langer dan 2 maanden.

Dat mijn mails beantwoord worden, de telefoon op tijd wordt opgenomen en dat netjes mijn geld wordt teruggestort.

Garmin GPS Shop
    Beste A.E. van Doorn,

Ik heb even geprobeerd uw gegevens er bij te zoeken, maar kan deze niet vinden in ons systeem. Aan de hand van de aanvullende gegevens die u opgeeft heb ik het vermoeden dat u contact heeft gehad met de fabrikant Garmin zelf (https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/garmin-nederland/)

Ik denk daarom dat u ons (WayPoint - www.gps.nl, verkoper van o.a. Garmin artikelen) verwart met hen, kan dat kloppen?
    Garmin GPS Shop
    Dat zijn wij inderdaad niet, maar Garmin Nederland. Je zou het eens kunnen proberen via NLsupport@garmin.com of anders via hun Facebook pagina.

Vriendelijke groeten!

A.E. van Doorn