Klacht Garmin Nederland: Aan/uitknopje functioneert niet meer.

Klachtnummer
# 593575
Gebruiker
Pimpelmees#59
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Wij hebben in maart 2015 een Garmin Etrex 20 gekocht. Nu is de aan/uitknop kapot waardoor je hem nagenoeg niet meer kunt aan- en uitzetten. Verder is het apparaat nog als nieuw.

Gewenste oplossing

Een oplossing zoekt voor het probleem.

1 reactie

  1. Auteur
    Garmin Nederland
    Datum
    Geachte F.W.A. Wagtendonk,

    Vervelend om te vernemen dat dit is gebeurd. Helaas is dit toestel vanwege zijn leeftijd 'out of service'. Dit houdt in dat dit toestel niet meer in aanmerking komt voor service, garantie of andere omruilmogelijkheden.

    Helaas kunnen wij na verloop van tijd niet meer alle producten repareren, herstellen of vervangen omdat deze niet meer geproduceerd worden. Daarnaast worden er geen nieuwe software en/of kaartupdates meer uitgebracht voor dit toestel.
     
    Het spijt ons u niet anders te kunnen vermelden.

    Met vriendelijke groet,

    Lotte
    Garmin Support Nederland

Ook een klacht indienen over Garmin Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen