Opgelost door Garmin Nederland: Belofte niet nagekomen.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 282571
Gebruiker
Braatar
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik had problemen met mijn Garmin Edge 520.
Na wat heen en weer gemail bleek dat het zo niet opgelost kon worden.
Het toestel was echter net twee maanden buiten de garantie maar garmin was zo coulant om hem toch onder garantie te repareren..
Hierop besloot ik om hem aangetekend op te sturen.
Een week later kreeg ik tot mijn verbazing een mail dat ik geen recht had op garantie en dat ik voor 109 euro een tweede hands toestel kon krijgen.
Degene gaf aan dat hij besliste en geen boodschap had aan de gedane belofte.

Gewenste oplossing

Gewoon de gedane belofte nakomen.
Geboden oplossing
Ze komen hun belofte alsnog na en sturen een nieuw toestel onder garantie zoals beloofd.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Garmin Nederland is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Garmin Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen