Klacht Garmin Nederland: ben zeker niet tevreden met deze oplosing van Garmin om mijn geen nieuw of mijn eigen smartwatch

meijdoel

ik had een probleem met mijn smartwatch in de garantie termijn deze was nog maar een half jaar oud ik heb deze toen op gestuurd naar Garmin en vervolgens een Refurbished smartwatch voor terug gekregen moet ik hier wel genoegen mee nemen. Ik dacht dit is een goed merk en zal wel een nieuwe krijgen maar wat ik ook doe ik krijg geen nieuwe maar een opgelapte tweedehandse terug terwijl ik volgens de wet recht heb op een nieuwe

Dat ik een nieuwe of mijn Eijgen smartwatch terug krijg

Garmin Nederland
    Beste A. van der Meijden,
    Hartelijk bedankt dat u contact heeft opgenomen met Garmin Support. Wij helpen u graag verder.

Vervelend om te vernemen dat uw niet tevreden bent met uw vervangende horloge. Wij willen u vragen om een mail te sturen naar: social.supportnl@garmin.com

Hopelijk kunnen we dan samen tot een goede oplossing komen.

Wij hopen dat u naar tevredenheid bent geholpen.
    Voor meer informatie verwijzen wij u graag naar onze website: http://support.garmin.com/nl-NL/

Lotte
    Customer Support
    meijdoel
    Ik vind het zeer jammer dat toch een gedegen en betrouwbaar bedrijf als Garmin het consumentrecht aan haar laars lapt dus hier bij de consument echt in de kou laat staan dus dit is echt het laatste wat gekocht heb bij dit bedrijf jammer
    Garmin Nederland
    Beste Ton,

Het is standaardprocedure dat toestellen ouder dan twee maanden worden omgeruild voor een NOH-toestel. Dit is een toestel dat is teruggestuurd naar Garmin om in de fabriek gereviseerd te worden. NOH-toestellen ondergaan intensieve testen om aan dezelfde specificaties te voldoen als nieuw geproduceerde toestellen en om onze hoge kwaliteitsstandaarden te verzekeren.

Jeroen
    Garmin Support

meijdoel
Ik vind dat Garmin zich buiten de Nederlandse wet begeeft in de Nederlandse consument recht staat duidelijk dat iedereen het recht heeft op een Nieuwe of mijn eigen smartwatch maar een geen opgelapte tweedehands product maar haal je recht maar als kleine consument te een groot concern als Garmin dus nooit meer iets van Garmin!

Ook een klacht indienen over Garmin Nederland?