Klacht Garmin Nederland: ben zeker niet tevreden met deze oplosing van Garmin om mijn geen nieuw of mijn eigen smartwatch

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 479192
Gebruiker
meijdoel
Datum
3 reacties

Details

De klacht

ik had een probleem met mijn smartwatch in de garantie termijn deze was nog maar een half jaar oud ik heb deze toen op gestuurd naar Garmin en vervolgens een Refurbished smartwatch voor terug gekregen moet ik hier wel genoegen mee nemen. Ik dacht dit is een goed merk en zal wel een nieuwe krijgen maar wat ik ook doe ik krijg geen nieuwe maar een opgelapte tweedehandse terug terwijl ik volgens de wet recht heb op een nieuwe

De oplossing

Dat ik een nieuwe of mijn Eijgen smartwatch terug krijg

3 reacties

  1. Auteur
    Garmin Nederland
    Datum
    Beste A. van der Meijden,
    Hartelijk bedankt dat u contact heeft opgenomen met Garmin Support. Wij helpen u graag verder.

    Vervelend om te vernemen dat uw niet tevreden bent met uw vervangende horloge. Wij willen u vragen om een mail te sturen naar: social.supportnl@garmin.com

    Hopelijk kunnen we dan samen tot een goede oplossing komen.

    Wij hopen dat u naar tevredenheid bent geholpen.
    Voor meer informatie verwijzen wij u graag naar onze website: http://support.garmin.com/nl-NL/

    Met vriendelijke groet,

    Lotte
    Customer Support
  2. Auteur
    meijdoel
    Datum
    Ik vind het zeer jammer dat toch een gedegen en betrouwbaar bedrijf als Garmin het consumentrecht aan haar laars lapt dus hier bij de consument echt in de kou laat staan dus dit is echt het laatste wat gekocht heb bij dit bedrijf jammer
  3. Auteur
    Garmin Nederland
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Ton,

    Het is standaardprocedure dat toestellen ouder dan twee maanden worden omgeruild voor een NOH-toestel. Dit is een toestel dat is teruggestuurd naar Garmin om in de fabriek gereviseerd te worden. NOH-toestellen ondergaan intensieve testen om aan dezelfde specificaties te voldoen als nieuw geproduceerde toestellen en om onze hoge kwaliteitsstandaarden te verzekeren.

    Met vriendelijke groet,

    Jeroen
    Garmin Support

Uiteindelijke oplossing

Auteur
meijdoel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik vind dat Garmin zich buiten de Nederlandse wet begeeft in de Nederlandse consument recht staat duidelijk dat iedereen het recht heeft op een Nieuwe of mijn eigen smartwatch maar een geen opgelapte tweedehands product maar haal je recht maar als kleine consument te een groot concern als Garmin dus nooit meer iets van Garmin!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Garmin Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen