Opgelost door Garmin Nederland: De afdeling support belooft hulp, dan wel advies, maar doet vervolgens niets.

sad Opgelost
S.J. Krol

De batterij van mijn Edge 820 loopt snel leeg. 7 mei 2017 heb ik het apparaat aangeschaft (bon in bezit).
Ik stuur 6 april via de website een vraag wat nu te doen. Krijg automatisch bericht dat mijn vraag ontvangen is.
11 april maar eens gaan bellen waarom er nog geen reactie is. Krijg een zekere Collin aan de telefoon. Hij leek het probleem te begrijpen. Zou mij een formulier mailen hoe te handelen (waarschijnlijk opsturen van de Edge 820).
1½ dag later maar eens gebeld met de vraag waar dat formulier blijft. Ene Kevin kon eea zien en zou zorgen dat het formulier verstuurd zou worden.
Vandaag nog steeds geen reactie. Opnieuw gebeld. Kreeg nu een Jeroen aan de lijn. Die sprak tenminste goed Nederlands. Leek het probleem te begrijpen. Gaf een emailadres door. Ik moest maar vast een kopie van de bon opsturen en het probleem nogmaals formuleren.

Ik heb dat direct gedaan en hoopte vandaag nog enige reactie te krijgen. Bijkomend probleem is dat ik graag een goed werkende edge 820 had meegenomen naar mijn fietsvakantie volgende week. Dat zal wel niet meer lukken.
Door dit traineren is straks de garantie verlopen voordat het probleem wordt aangepakt.

Zorgt dat ik zo snel mogelijk weer een normaal functionerende Edge 820 heb, liefst voor mijn fietsvakantie welke 2e paasdag begint.

Garmin Nederland
    Beste Steven,

Zodra wij uw toestel hebben ontvangen, duurt het meestal drie a vier dagen voor dat wij het vervangende toestel hebben ontvangen. Zodra wij dit hebben ontvangen wordt het zo snel mogelijk uw kant opgestuurd.

Jeroen
    Garmin Support

S.J. Krol
Nieuw apparaat opgestuurd gekregen. Duurde dus lang voordat actie werd ondernomen, waardoor ik het apparaat niet mee op vakantie kon nemen. Verder als verwacht afgehandeld.

Ook een klacht indienen over Garmin Nederland?