Klacht Garmin Nederland: Geen acsi en nkc plaatsen meer zichtbaar

sad Niet opgelost

Na update garmin camper 770 lmt-d
Zijn icoontjes van acsi nkc niet meer zichtbaar op kaart , tankstations zie je wel tijdens rijden maar andere icoontjes niet.
Ik en vele gebruikers van dit toestel maken hier al melding van op camper forums.

Snelle update zodat alles weer werkt na aankoop toestel, en dat na kaartupdates ook alles blijft werken.

Beste W.A. Heijmans,

Vaak als dit probleem is voorgekomen, dan blijkt het aan de update te hebben gelegen. Als er een bestandje is beschadigd tijdens een update dan kan dit zorgen voor dergelijke problemen.

Mijn advies in deze is om de kaart eens opnieuw te installeren via Garmin Express.

Kcnavi
    Geachte , zojuist kaart opnieuw geïnstalleerd met laatste versie Garmin expres.
    Klacht niet opgelost, in de kaartlagen geen enkel acsi of nkc symbool te zien tijdens navigeren.
    Dit probleem had ik graag opgelost wil de navigatie gebruiken met alle opties werkend na aankoop.
    Na vernieuwen software en kaarten moet het zichtbaar blijven.
    Beste W.A. Heijmans,

Ik heb dit uitgezocht met onze technische dienst. Het lijkt er op dat er een fout zit in de update, waardoor deze functie niet goed meer werkt.

We doen zo hard mogelijk ons best om dit zo snel mogelijk op te lossen!

Kcnavi
    Bedankt voor je reactie Jeroen , hopelijk dat dit voor april is gedaan aangezien ik dan weer de camper ga gebruiken.
    En voor alle andere bezitters van dit navigatie systeem ik weet zeker dat u al diverse klachten heeft ontvangen omtrent dit.
    Op camperforum.nl bij navigatie vind je al een hele hoop boze klanten van u.

Gr WA Heijmans
    Beste W.A. Heijmans,

Boze klanten is natuurlijk wat we proberen te vermijden! We doen ons best om dit zo snel mogelijk op te lossen!

Kcnavi
Dat ze de fout in de software zsm gaan aanpassen. tot op heden 27-02-2020 niet gebeurd , maar dit probleem speelt al sinds sept 2020.

Ook een klacht indienen over Garmin Nederland?