Klacht Garmin Nederland: Geen losse houder leverbaar voor Garmin Approach G

Klachtnummer
# 134082
Gebruiker
Annet ten Doeschate
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb vorig jaar een Garmin Approach G6 aangeschaft, waarvan ik de houder verloor. Losse houders niet leverbaar!!! Terwijl een houder essentieel is bij zo'n apparaat dat je, met het touchscreen dat zich niet laat vergrendelen, niet in je zak kunt stoppen. Men schrijft: "Door de voortdurende technologische ontwikkelingen zijn geen van onze producten volledig toekomstbestendig en zullen deze na verloop van tijd niet meer geproduceerd of vervangen kunnen worden.". Wat een kul als je een product - het apparaat is nog steeds leverbaar - verkoopt terwijl al vaststaan dat reserveonderdelen niet verkrijgbaar zijn!

De oplossing

Alsnog een houder, al dan niet uit een complete doos gehaald zodat Garmin zelf met een waardeloos apparaat blijft zitten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Garmin Nederland is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Garmin Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen