Klacht Garmin Nederland: Geen reactie meer van Garmin Nederland

Klachtnummer
# 441588
Gebruiker
P Mostert
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 11-04-2020 1e mail gestuurd dat mijn vivoactive 3 music problemen heeft met aantikken van het scherm horloge. Bovenin werkt het scherm al helemaal niet. Op 14-04 keurig een mail terug of ik een formulier wilde invullen en de aankoopbon en een filmpje toe wilde voegen. Ik heb het horloge als afscheidscadeau gekregen van mijn werk dus ik moest achter de aankoopbon aan. Op 16-04 alles per mail teruggestuurd. Op 22-04 nog een keer de mail gestuurd. Op 30-04 gebeld wachttijd zou 30 min. zijn maar na een uur heb ik opgehangen. Dus maar weer een mail gestuurd. Het is nu 06-05-20 en nog steeds niets gehoord.

De oplossing

Graag contact met mij opnemen hoe nu verder.

1 reactie

  1. Auteur
    Garmin Nederland
    Datum
    Beste P. Mostert,

    Wat vervelend dat er niet meer is gereageerd op uw berichten. Mijn excuus hiervoor.
    Ik zie bij de aanvullende gegevens het reference ID staan, dus ik heb er gelijk even naar gekeken!

    Ik zal het toestel inboeken onder garantie en ik stuur hier ook nog een e-mail over met verdere verzendinstructies!

    Met vriendelijke groet,

    Jeroen
    Garmin Support

Ook een klacht indienen over Garmin Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen