Klacht Garmin Nederland: Geen reactie van de Garmin helpdesk!

Klachtnummer
# 428057
Gebruiker
Albert M
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Mijn garmin vivoactive hr start niet meer op. Soft reset en harde reset gedaan maar niks helpt. Contact formulier ingevuld maar na 1 week nog geen reactie van de helpdesk. Alleen een bevestiging van ontvangst maar geen ticket nummer of iets dergelijks. Nu is de garantie termijn wel verlopen maar dan mag je wel verwachten dat hij het langer gaat doen dan 2,5 jaar. Slijtage heeft hij niet en ik kon rustig 7 dagen doen met één batterij lading. Dus in mijn ogen softwarematig iets niet goed.

De oplossing

Reactie vanuit Garmin met een acceptabele reparatie voorstel.

3 reacties

  1. Auteur
    Garmin Nederland
    Datum
    Hi A. Martinez,

    Wat ververlend dat dit is gebeurd. Helaas zijn wij vanwege drukte niet in staat geweest om jouw e-mail eerder te beantwoorden.

    Ik heb je per e-mail een voorstel gedaan, graag verneem ik van jou of je hier gebruik van wilt maken.

    Met vriendelijke groet,

    Jeroen
    Garmin Support
  2. Auteur
    Albert M
    Datum
    Bedankt voor uw reactie.
    Jammer dat de horloge niet wordt gerepareerd maar wordt vervangen voor €131,-

    Ik heb op uw mail gereageerd met wat vragen waaronder de garantie termijn van het vervangende horloge.

    Graag zie ik uw reactie tegemoet.

    Groet, Albert
  3. Auteur
    Garmin Nederland
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Albert,

    Ik heb jouw e-mail weer beantwoord met daar in de opgevraagde informatie. Het lijkt mij handig om op één medium even het contact te behouden.

    Met vriendelijke groet,

    Jeroen
    Garmin Support

Ook een klacht indienen over Garmin Nederland?