Ik heb een garmin vivosport smartwatch gekocht, specifiek geen goedkope omdat ik vertrouw op garminkwaliteit. Nu is hrt rubberen bandje gescheurd en blijkt dat ik het hele horloge moet vervangen. "Service"kosten zijn inc btw zo'n 75 euro!!! en dst voor alleen het bandje. Het horloge zelf werkr prima, is niks mis mee, ben er superblij mee maar het (relatief goedkope) rubberen bandje is gescheurd bij een gat waar je het horloge vastmaakt. Het is toch bizar dat je daarvoor een nieuw horloge moet kopen of laten repareren (dan krijg je een referbished terug.). Dit kán toch niet de 'service' van garmin zijn? Ik sta echt perplex maar word niet verder geholpen...pech dus...maar wel boos nu. Voor mij geen garmin meer mits dit opgelost wordt.
De oplossing
Ik verwacht dat Garmin mij fatsoenlijk helpt en een goede service biedt
6 reacties
Auteur
Gebruiker1547296680
Datum
Nog steeds geen reactie van Garmin,....slordig
Auteur
Garmin Nederland
Datum
Beste A. de Jonge,
Als het horloge nog onder de garantie valt, dan kan dit gewoon kosteloos geregeld worden. Mocht het buiten de garantie vallen, dan is het aanbod van kracht. Dit is een extra service die wij bieden buiten de garantie om.
Het is standaard procedure dat als het horloge na twee maanden een defect krijgt het zal worden vervangen voor een NOH-model. Echter worden deze horloges stuk voor stuk gecontroleerd en moeten deze zware testen doorstaan voor deze verzonden worden. Het zijn geen eerder gebruikte bandjes en dergelijke, dus daar hoeft u zich geen zorgen over te maken.
Met vriendelijke groet,
Jeroen Garmin Support
Auteur
Gebruiker1547296680
Datum
Blijft dus de 'service' dat ik bijna 80 euro moet betalen omdat mijn bandje stuk is. Zeer slechte service en absoluut geen goede reclame voor Garmin. Ik zal iedereen ook afraden om een vivosporthorloge te kopen want service van Garmin krijg je niet
Auteur
Garmin Nederland
Datum
Beste A. de Jonge,
De module zit bij een vívosport geïntegreerd aan de horlogeband, dit betekend dat het helaas niet mogelijk is om de horlogeband te verwisselen. Zoals mijn collega heeft vermeld kunnen wij een omruilproces aanbieden, indien u hier gebruik van wilt maken vernemen wij dit graag.
Met vriendelijke groet,
Lotte Customer Support Associate Garmin Nederland BV
Auteur
Gebruiker1547296680
Datum
Ik vind voor bijna 80 euro kosten geen service, ben inmiddels overgegaan op een samsung
Auteur
Garmin Nederland
Datum
Dit is onze laatste reactie
Beste A. De Jonge,
Jammer! Ik heb nog geen serienummer of iets dergelijks van u mogen ontvangen om de garantiestatus te controleren.
Met vriendelijke groet,
Jeroen Garmin Support
Ook een klacht indienen over Garmin Nederland?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.