Klacht Garmin Nederland: Helpdesk weigert hulp en geeft al meer dan week geen antwoord

R. de Bruijn

Bij het proberen mijn sporthorloge te synchroniseren met Garmin Connect krijg ik steeds de melding "Synchronisatiefout met Garmin Connect" en mijn bestanden worden niet geupload naar Garmin Connect noch mijn computer (In de FIT_TYPE_4 map staan geen bestanden = leeg). De helpdesk komt met de "oplossing" om een Master Reset uit te voeren die al mijn marathoninfo permanent wist (hoe komt je erbij ????, onaanvaardbaar) en weigert het probleem verder te onderzoeken. Bovendien nu al een week geen antwoord gehad.

Ik wil graag dat het probleem verder onderzocht wordt en daarbij goed naar andere oplossingen wordt gekeken. Ik heb daar netjes de benodigde data voor aangeleverd en vindt dat ik dit als klant mag verwachten.

Garmin Nederland is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Garmin Nederland?