Klacht Garmin Nederland: Horloge rent niet

Klachtnummer
# 575999
Gebruiker
B.Ankaard-Appel
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Beste mensen van Garmin,
Ik heb al een tijdje één van jullie renhorloges, maar het lijkt erop dat ik een defect exemplaar heb. Ik heb al meerdere runs gepland, maar als ik dan de volgende dag op Strava kijk, staat er niks in. Het lijkt erop dat het horloge niet wil rennen. Het maakt geen verschil hoe dicht ik het bij de voordeur leg, en ook al zitten de sleutels in het slot, het renhorloge vertikt het om te rennen. Het ligt niet aan de accu, die is helemaal opgeladen. Resetten helpt ook niet. Is het de wintertijd? Verlatingsangst? Als ik meega lukt het wel, maar ja, daarvoor koop je natuurlijk geen RENhorloge. Ik hoop dat jullie kunnen helpen,

hartelijke groet,
B. Ankaard-Appel

Gewenste oplossing

Een paar motiverende woorden zou wel fijn zijn, misschien helpt dat. Zo niet, dan zou ik een meer actief, minder afhankelijk horloge op prijs stellen.

1 reactie

  1. Auteur
    Garmin Nederland
    Datum
    Beste B. Ankaard-Appel,

    Vervelend dat uw horloge niet helemaal naar behoren functioneert. Het is mij helaas niet helemaal duidelijk wat er precies aan de hand is. Excuses hiervoor. Word u gelopen activiteit niet zichtbaar in Strava? Of worden ingeplande workouts niet zichtbaar op uw toestel? Of krijgt u geen trainingsstatus zichtbaar? Daarnaast zijn wij benieuwd welk Garmin toestel u gebruikt.

    Met vriendelijke groet,

    Lotte
    Garmin Nederland BV

Ook een klacht indienen over Garmin Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen