Opgelost door Garmin Nederland: Ik kan nergens een telefoonnummer of e-mail adres vinden van Garmin Nederland

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 511015
Gebruiker
Bluetooth
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Mijn garmin vivoactive 4s kan ik niet meer koppelen aan mijn telefoon.

De oplossing

zorgen dat ik Garmin op een reguliere manier kan benaderen

3 reacties

  1. Auteur
    Garmin Nederland
    Datum
    Beste B. Teeuwen,

    Wat vervelend om te vernemen dat uw horloge niet kan koppelen met uw telefoon. Als eerst ben ik dan benieuwd wat u al heeft geprobeerd om het op te lossen. Ik zou u als eerste willen adviseren om het volgende uit te voeren:

    1. Verwijder de Garmin connect app
    2. Vergeet de bluetooth koppeling met het toestel via de instellingen in uw telefoon
    3. Zet beide toestellen ( telefoon en Garmin ) uit voor minimaal 15 seconden
    4. Start de toestellen weer op en maak opnieuw verbinding van uit de Garmin connect app

    Mocht dit niet werken, dan verneem ik dit graag.

    Met vriendelijke groet,

    Jeroen
    Garmin Support
  2. Auteur
    Garmin Nederland
    Datum
    Beste B. Teeuwen,

    Duidelijk. Jammer dat het niet de oplossing heeft gebracht. Wat voor telefoon gebruikt u en zijn zowel uw telefoon als uw horloge volledig up-to-date? Dit is belangrijk voor het verbinden van het horloge aan uw telefoon.

    De update kunt u downloaden via Garmin Express. De link vind u hier: https://www.garmin.com/nl-NL/software/express

    Met vriendelijke groet,

    Jeroen
    Garmin Support
  3. Auteur
    Garmin Nederland
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Bas,

    Fijn om te lezen! Mocht er nog iets zijn, dan kunt u ook altijd even een mailtje sturen naar social.supportnl@garmin.com. Dit mailadres beheer ik zelf en reageer ik doorgaans binnen 24 uur op!

    Met vriendelijke groet,

    Jeroen
    Garmin Support

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Bluetooth
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Garmin Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen