Opgelost door Garmin Nederland: Ik kan nergens een telefoonnummer of e-mail adres vinden van Garmin Nederland

content Opgelost
Bluetooth

Mijn garmin vivoactive 4s kan ik niet meer koppelen aan mijn telefoon.

zorgen dat ik Garmin op een reguliere manier kan benaderen

Beste B. Teeuwen,

Wat vervelend om te vernemen dat uw horloge niet kan koppelen met uw telefoon. Als eerst ben ik dan benieuwd wat u al heeft geprobeerd om het op te lossen. Ik zou u als eerste willen adviseren om het volgende uit te voeren:

1. Verwijder de Garmin connect app
    2. Vergeet de bluetooth koppeling met het toestel via de instellingen in uw telefoon
    3. Zet beide toestellen ( telefoon en Garmin ) uit voor minimaal 15 seconden
    4. Start de toestellen weer op en maak opnieuw verbinding van uit de Garmin connect app

Mocht dit niet werken, dan verneem ik dit graag.

Beste B. Teeuwen,

Duidelijk. Jammer dat het niet de oplossing heeft gebracht. Wat voor telefoon gebruikt u en zijn zowel uw telefoon als uw horloge volledig up-to-date? Dit is belangrijk voor het verbinden van het horloge aan uw telefoon.

De update kunt u downloaden via Garmin Express. De link vind u hier: https://www.garmin.com/nl-NL/software/express

Beste Bas,

Fijn om te lezen! Mocht er nog iets zijn, dan kunt u ook altijd even een mailtje sturen naar social.supportnl@garmin.com. Dit mailadres beheer ik zelf en reageer ik doorgaans binnen 24 uur op!

Bluetooth

Ook een klacht indienen over Garmin Nederland?