Garmin Nederland is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Klacht Garmin Nederland: Ik krijg geen afdoende reactie op mijn klacht.
Details
Klacht
25-06-2015 koop ik een Europa update voor mijn Zumo 220 (motor) voor € 89,00Ik update mijn Zumo volgens gebruiksaanwijzing: de update mislukt maar de bestaande wegen info/content is uit mijn apparaat verdwenen. Ik meld dit aan Garmin en ontvang op 1-07-2015 de ontvangstbevestiging. Op 5-07-2015 stuur ik na nieuwe pogingen weer een complete klachtbeschrijving welke mij na een reminder op 13-07 op 23-07 bevestigd wordt. Ik ontvang een zelfde mail met een zgn. oplossing voor mijn probleem. Op 28-07 na weer een poging gedaan zonder resultaat gemeld. Op 02-08 gerappelleerd met het verzoek voor de volgende woensdag te reageren. In deze mail heb ik ook een eerste voorstel voor een oplossing gedaan.Tot op heden : niets!
Gewenste oplossing
ten eerste: graag de kosten van de update retour tw. 73,55 ex BTW (89,00 incl.)Doordat ik deze hele zomerperiode zonder Motornavigatie zat heb ik 'uit armoede' op 11-08 een nieuwe Zumo gekocht ä 396,50 incl. BTW
Hier zou ik graag wat compensatie voor willen aangeboden krijgen (2 maanden géén navigatie!)
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.