Klacht Garmin Nederland: Ik krijg geen afdoende reactie op mijn klacht.

Klachtnummer
# 123280
Gebruiker
AlanGeensen
Datum
0 reacties

Details

Klacht

25-06-2015 koop ik een Europa update voor mijn Zumo 220 (motor) voor € 89,00
Ik update mijn Zumo volgens gebruiksaanwijzing: de update mislukt maar de bestaande wegen info/content is uit mijn apparaat verdwenen. Ik meld dit aan Garmin en ontvang op 1-07-2015 de ontvangstbevestiging. Op 5-07-2015 stuur ik na nieuwe pogingen weer een complete klachtbeschrijving welke mij na een reminder op 13-07 op 23-07 bevestigd wordt. Ik ontvang een zelfde mail met een zgn. oplossing voor mijn probleem. Op 28-07 na weer een poging gedaan zonder resultaat gemeld. Op 02-08 gerappelleerd met het verzoek voor de volgende woensdag te reageren. In deze mail heb ik ook een eerste voorstel voor een oplossing gedaan.Tot op heden : niets!

Gewenste oplossing

ten eerste: graag de kosten van de update retour tw. 73,55 ex BTW (89,00 incl.)

Doordat ik deze hele zomerperiode zonder Motornavigatie zat heb ik 'uit armoede' op 11-08 een nieuwe Zumo gekocht ä 396,50 incl. BTW
Hier zou ik graag wat compensatie voor willen aangeboden krijgen (2 maanden géén navigatie!)

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Garmin Nederland is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Garmin Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen