Klacht Garmin Nederland: Reparatie/vervanging niet uitgevoerd,onbehoorlijk geholpen.

Pimbr

Na veelvuldig en plezierig gebruik van een hartslagmeter (hrm-run) was deze plotseling, zonder aanleiding leeg. Normaal gesproken krijg je namelijk eerst een melding. Toen batterij vervangen waarna product naar behoren werkt. Helaas de volgende dag alweer leeg. Dit heb ik meerdere malen geprobeerd. Ik heb mij altijd aan de voorschriften voor gebruik gehouden en er zijn dan ook geen gebruikssporen te ontdekken.

Deze na melding aan jullie, wat later dan gepland, naar jullie verstuurd. Hierna kreeg ik drie opties, een was vervanging ter waarde van €200. Dit vond ik gek aangezien het product nieuw via jullie eigen website €99 is. Dus ik gevraagd wat het was, bleek dat mijn horloge vervangen zou worden terwijl deze nog bij mij thuis ligt en ook gewoon nog werkt. Ik heb nog gedacht om er niets van te zeggen en aanbod te accepteren maar vond dit onbeschoft. Ik heb dit netjes aangegeven helaas ben ik sindsdien door jullie onbeschoft geholpen.

Ook al is product buiten garantietermijn, heb ik recht op een deugdelijk product, zoals hierboven aangegeven is er nooit door Garmin gekeken waar de fout vandaan komt, anders hadden ze in eerste instantie nooit aanbod van vervanging horloge gedaan. Ik wil graag een vervanging van mijn product zonder bijkomende kosten voor mij als consument.

Ik doe dit via iPad dus kan niet bijlagen meesturen. Op jullie verzoek zal ik de mails doorsturen.

Pimbr
    Helaas nog geen reactie mogen ontvangen van Garmin
    Garmin Nederland
    Geachte P Brekelmans, vervelend om te horen dat er nog niet is gereageerd. Zou u mij een email kunnen sturen op NLmarketing@garmin.com. Eventueel met de bijlagen. Ik zal het dat direct doorzenden naar de support afdeling. Dank alvast. groeten, René - Garmin Nederland

Ook een klacht indienen over Garmin Nederland?