Klacht Garmin Nederland: Reparatieproces en communicatie slecht geregeld

Dido

Om een lang verhaal kort te maken. Mijn Garmin 5X plus is na veel moeite in een omruilproces gekomen. Moest deze gelijk opsturen en is nu 2 weken bij Garmin.
De reparatiestatus is online niet op te roepen. Via twitter ben ik er nu achter dat ze geen voorraad hebben en ook niet kunnen vertellen wanneer die er weer wel is. Dat was het dan.

Ik heb voorgesteld om tegen extra betaling dan maar een nieuw model te nemen, maar dat kan weer niet.

Nu is het mijn probleem dat Garmin geen voorraad heeft en dat ik daarmee wekenlang zonder horloge zit, terwijl ik jarenlang klant ben van Garmin met meerdere producten.

Mijn concrete vraag is met een voorstel te komen om (tegen meerprijs) een toestel uit voorraad te leveren.

Ik ben al zoveel jaren klant van Garmin. Zorg nou dat ik een tevreden klant blijf door een oplossing te geven ipv de mededeling dat er geen voorraad is van dit type zonder verdere info.

Jeroen,
    Bedankt voor je reactie. Hoe kom ik er dan achter wat de status is. Als ik in jullie systeem het RMA nummer gebruik dan is die onbekend. Ik heb ook geen mail met een status, vervolg of verwachte levering.
    Je zegt dat het 15 werkdagen kan duren. Op dit moment is de doorlooptijd vanaf het ontvangen van een RMA nummer al 14 dagen (naar beneden afgerond) en dan weet ik nog helemaal niets?

Dick
    Garmin Nederland
    Beste D. Dompeling,

De status voor nu is helaas dat er dus een beperkte voorraad is op het toestel. Ik heb extra toestellen besteld, echter moeten deze nog bij ons geleverd worden. Zodra wij deze binnen hebben sturen wij deze op. Zodra deze wordt aangemeld voor verzending krijgt u een e-mail met daar in een track and trace code.

Jeroen
    Garmin Support
    Beste Jeroen,

Eerder was toegezegd dat ze direct vanaf het buitenland naar mij zouden laten verzenden voor de snelheid. Dat is alleen niet meer bevestigd in een mail en kennelijk ook niet wat jullie nu gaan doen. Ik hoop dat je wel begrijpt dat het niet erg vlotjes verloopt en daar wordt het klantgevoel niet beter van. Ik heb telkens het idee dat ik mij moet verontschuldigen omdat ik een reparatie heb.
    Ik wacht weer af.
    Dido
    20 werkdagen en nog steeds geen enkel zicht op voortgang?
    Wederom geen voortgang.
    Dido
    Het heeft even geduurd, maar de omruil is inmiddels gedaan.

Ook een klacht indienen over Garmin Nederland?