Klacht Garmin Nederland: Slechte reparatie service van Garmin

Klachtnummer
# 597728
Gebruiker
Garminklacht
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Aan uit knopje van de Garmin 1000 is stuk. Ook bij die van mijn vrouw is het knopje stuk. Heb dus 2 garmin 1000 die het niet doen. Deze hebben bij elkaar meer als €1000.-- gekost. Zou wat meer service verwachten van een gerenommeerd bedrijf als Garmin.

Gewenste oplossing

Graag een reparatie van deze 2 Garmins. en dat binnen een termijn van 2 weken

3 reacties

  1. Auteur
    Garmin Nederland
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    Garminklacht
    Datum
    Heb mijn gegevens opgestuurd maar tot op heden geen reactie meer ontvangen.
  3. Auteur
    Garmin Nederland
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Garmin Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen