Opgelost door Garmin Nederland: Slechte service, Garmin

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 432859
Gebruiker
Smeets
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Onze camper navigatie Dezl 560 was letterlijk en figuurlijk de weg kwijt toen wij terugkwamen vanuit Spanje.Tot 2 maal toe telefonisch contact opgenomen met Garmin maar het probleem kreeg de medewerker niet opgelost, hij zou met collega’s overleggen en mij de dag erna terugbellen. Niets meer gehoord. Melding gemaakt via klachtenlijn en wederom gevraagd om contact met mij op te nemen,ook niets meer gehoord. Nu zit ik met een navigatietoestel waar ik niets meer mee kan. Zo ga je toch niet met klanten om

De oplossing

Als er contact met mij opgenomen gaat worden en het probleem wordt opgelost.

1 reactie

  1. Auteur
    Garmin Nederland
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Meneer Smeets,

    Wij hebben vorige week nog contact gehad op een ander klachtenfora en de e-mail.
    Helaas kan ik niets anders betekenen dan dat we toen hebben besproken.

    Mocht u nog andere vragen hebben dan verneem ik dat graag.

    Met vriendelijke groet,

    Jeroen
    Garmin Support

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Smeets
Datum
Uiteindelijke oplossing
Korting op nieuwe aankoop.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Garmin Nederland?