Klacht Garmin Nederland: Slechte service

content Niet opgelost
THOT

Als eerste duurde het meer dan een maand voordat op mijn klacht (Wegvallen GPS waardoor vivoactive3 geen gegevens meer opslaat) heeft gereageerd.

Vervolgens na veel heen en weer mailen, mocht ik het horloge ter vervanging opsturen. Dit zou snel gaan beloofde de medewerker, want ik heb met nadruk uitgelegd dat ik niet zonder kan, ik wilde zelfs bijbetalen voor een ander horloge, maar dat wimpelen ze weg (kan niet). Ze luisteren totaal niet naar je verhaal.

En nu blijkt het horloge gewoonweg niet leverbaar en moet ik maar wachten. Opnieuw gemaild uitgelegd dat ik heel graag bijbetaal. Mijn situatie , waarom (Past niet in 2500 maar licht ik met plezier toe). Echter Garmin zegt zoek het maar fijn uit, we doen niets je wacht maar.

Ronduit een slechte, verdrietige en heel vervelende ervaring. Dit was de eerste en laatste x dat ik ooit iets heb aangeschaft met het merk Garmin.

Ik wil heel graag gehoord worden, dat horloge is vreselijk belangrijk voor me, ik ben gehandicapt en dit klinkt misschien raar maar dat gekke klokje helpt me, houdt alles bij. Ik wil heel graag bijbetalen voor een upgrade. Hopelijk kunnen jullie wel bewerkstelligen dat Garmin naar me luistert. Mij een nette uitleg geeft , bereid is te luisteren en in coulance wel toelaat dat ik op eigen kosten upgrade naar een duurder horloge. Wat verliezen ze daar nou op ? Niks ze verdienen. De vivo was stuk, ze sturen een nieuwe waarom mag dat niet een super deluxe fenix5 zijn waar ik gewoon voor betaal? Na al dat wachten en niet reageren van Garmin, iets met je klant tevreden houden.

Garmin Nederland
    Beste,

Als eerst mijn excuus dat u niet bent gehoord, dat is niet onze bedoeling geweest. Wij zijn inmiddels een nieuwe support afdeling in Nederland begonnen en hopen uiteraard een verse start te kunnen maken. Zou u zo vriendelijk willen zijn om mij een e-mail te sturen met daar in de volgende gegevens:

• Naam
    • Adres
    • Woonplaats
    • Telefoonnummer
    • Serienummer

Dit mag u sturen naar: Social.Supportnl@garmin.com. Ik zal dan gelijk controleren wat de eventuele opties zijn!

Jeroen
    Garmin Support
    Garmin Nederland
    Beste Tamara,

Bedankt voor de gegevens, let er wel op dat dit allemaal openbaar is! Ik heb overigens goed nieuws, we hebben vandaag de toestellen ontvangen dus morgen gaat uw horloge weer op de post! Het mindere nieuws ( wat misschien nu niet relevant meer is ), is dat een upgrade naar een Fenix 5 helaas niet mogelijk is.

Mocht u verder nog vragen hebben dan verneem ik dat graag. U mag me altijd e-mailen op het eerder gegeven e-mailadres ter attentie van mij (Jeroen).

Jeroen
    Garmin Support

THOT
Garmin, heeft een nieuw horloge gestuurd. dit was al de afspraak en is dus buiten deze klacht om. De klacht : het feit dat er niet naar je geluisterd wordt als klant, er heel erg laat wordt gereageerd als je contact zoekt. En er geen sprake is van enige Empathie voor de klant, of een coulance oplossing, nee dat is niet opgelost. Kanttekening Jeroen heeft wel in een email gezegd dat hij het knap vind wat ik doe. Sluit de klacht maar af. Het heeft geen zin. Klachtenkompas, bedankt voor jullie bemiddeling. Tamara

Ook een klacht indienen over Garmin Nederland?