Opgelost door Garmin Nederland: Waardeloze support van Garmin Nederland

content Opgelost
Guido

Waardeloze support van Garmin Nederland.
Mijn Garmin Forerunner 945 gaat binnen 1 jaar defect. Kan gebeuren. Ik krijg vervolgens een andere horloge toegestuurd (niet mijn eigen en ook geen nieuwe) dat elektrisch problemen heeft (traag reageren). Het telefoonnummer en mail adres op de site zijn uit de lucht. In mijn mailbox heb ik een ander e-mail adres gevonden en daar maar een mail naar gestuurd. Na een week zelf maar eens naar Garmin Eemnes gebeld omdat ik nog steeds niks heb gehoord. Mijn mail is gelukkig wel aangekomen en ik zou dezelfde dag een antwoord krijgen, niet dus. Na 2 dagen maar weer een mail gestuurd want telefonisch was men op 1645h al gesloten.
Als het niet anders kan, dan maar met juridische stappen.
Een mooi product zolang je er niks aan krijgt.

Omdat het product nog geen jaar oud is en het vervangende product ook problemen heeft, verwacht ik of een nieuw product of restitutie van het aankoopbedrag.
Defect ontvangen artikel is retour gestuurd. In afwachting van de ontvangst van een nieuw artikel. Dit kan 3 weken duren ..

Garmin Nederland
    Geachte J., Frings,

Als allereerst mijn excuus dat u deze ervaring heeft gehad met onze klantenservice. Wij doen uiteraard altijd ons best om iedereen zo goed en snel mogelijk te helpen.

Ik zie dat mijn manager uw mail in behandeling heeft genomen en dat u een verzendnummer heeft ontvangen.

Nogmaals mijn excuses, hopelijk heeft u spoedig een werkend product in huis.

Lotte
    Garmin Nederland

Ook een klacht indienen over Garmin Nederland?