Opgelost door Garmin Nederland: Waardeloze support van Garmin Nederland

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 578040
Gebruiker
Guido
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Waardeloze support van Garmin Nederland.
Mijn Garmin Forerunner 945 gaat binnen 1 jaar defect. Kan gebeuren. Ik krijg vervolgens een andere horloge toegestuurd (niet mijn eigen en ook geen nieuwe) dat elektrisch problemen heeft (traag reageren). Het telefoonnummer en mail adres op de site zijn uit de lucht. In mijn mailbox heb ik een ander e-mail adres gevonden en daar maar een mail naar gestuurd. Na een week zelf maar eens naar Garmin Eemnes gebeld omdat ik nog steeds niks heb gehoord. Mijn mail is gelukkig wel aangekomen en ik zou dezelfde dag een antwoord krijgen, niet dus. Na 2 dagen maar weer een mail gestuurd want telefonisch was men op 1645h al gesloten.
Als het niet anders kan, dan maar met juridische stappen.
Een mooi product zolang je er niks aan krijgt.

Gewenste oplossing

Omdat het product nog geen jaar oud is en het vervangende product ook problemen heeft, verwacht ik of een nieuw product of restitutie van het aankoopbedrag.
Geboden oplossing
Defect ontvangen artikel is retour gestuurd. In afwachting van de ontvangst van een nieuw artikel. Dit kan 3 weken duren ..
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    Garmin Nederland
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte J., Frings,

    Als allereerst mijn excuus dat u deze ervaring heeft gehad met onze klantenservice. Wij doen uiteraard altijd ons best om iedereen zo goed en snel mogelijk te helpen.

    Ik zie dat mijn manager uw mail in behandeling heeft genomen en dat u een verzendnummer heeft ontvangen.

    Nogmaals mijn excuses, hopelijk heeft u spoedig een werkend product in huis.

    Met vriendelijke groet,

    Lotte
    Garmin Nederland

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Garmin Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen