Klacht Garuda Indonesia: Garuda Indonesia heeft mijn klacht niet opgelost en liegt!

Klachtnummer
# 352332
Gebruiker
Chris94
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bedrijf Garuda Indonesia liegt dat ik te laat ben ingestapt terwijl ik zwaar ziek was met hoge koorts, schandalig hoe dit bedrijf mij behandeld heeft! Ik wil een rechtvaardig antwoord en geen slap antwoord met dat ik te laat ben ingecheckt, dat is echt bullshit, ik werd bijna gedeporteerd!!!!

De oplossing

Compensatie geven voor mijn retourvlucht!

1 reactie

  1. Auteur
    Garuda Indonesia
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Peet,

    Hartelijk dank voor uw reactie.

    Wij zullen u verder beantwoorden per e-mail. Daar niet alle gegevens openbaar gemaakt kunnen en mogen worden.

    Met vriendelijke groet,
    Garuda Indonesia NL

Ook een klacht indienen over Garuda Indonesia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen