Opgelost door Garuda Indonesia: Koffers achtergebleven in Amsterdam

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 394982
Gebruiker
a.r. wattimena
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De koffers zijn op de vlucht naar Denpasar achtergebleven in Amsterdam, van alle passagiers en men kan niet aangeven precies wanneer de koffers nu arriveren

De oplossing

Graag duidelijke en directe informatie over wanneer men de koffers kan verwachten/

1 reactie

  1. Auteur
    Garuda Indonesia
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Hartelijk dank voor uw reactie.

    Het is altijd vervelend als de bagage niet aankomst op uw bestemming. Wij doen er op dit moment alles aan om de bagage zo snel mogelijk op uw eindbestemming te krijgen. Echter hebben op dit moment nog geen zicht wanneer uw koffer wordt bezocht. Mocht u extra kosten hebben gemaakt dan kunt u deze claimen via customerrelations@garuda-indonesia.nl Wij zullen de claim dan doorsturen naar onze collega's en zij zullen u contacteren.
    Echter door het achterblijven van de grote hoeveelheid bagage kan het langer duren voordat u inhoudelijk een reactie van ons krijgt.

    Wij hopen u voldoende geïnformeerd te hebben en vernemen graag uw e-mail.

    Met vriendelijke groet,
    Garuda Indonesia NL

Uiteindelijke oplossing

Auteur
a.r. wattimena
Datum
Uiteindelijke oplossing
Koffers na 3 dagen terecht en vergoeding aangeboden
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Garuda Indonesia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen