Klacht Garuda Indonesia: Zeer slechte service aan boord

Klachtnummer
# 393965
Gebruiker
Buttertje
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Tijdens de vlucht van Amsterdam naar Denpasar kregen we alleen rond 13:00 eten en daarna pas aan het einde van de vlucht naar Jakarta weer. We moesten zelf drinken gaan halen. Er was geen cola light en sprite was er tijdens de vlucht ook niet meer. De vlucht van Jakarta naar Denpasar deed ons scherm het niet.
Op de terugweg van Denpasar naar Jakarta smaakte het eten nergens naar, ook was er geen frisdrank. Van Jakarta naar Amsterdam weer bijna geen drinken gekregen en daardoor hele dikke voeten en ziek thuis gekomen.

De oplossing

Een compensatie voor de zeer slechte service en het niet werkende scherm.

1 reactie

  1. Auteur
    Garuda Indonesia
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Hartelijk dank voor uw reactie.

    Graag vernemen wij uw klacht per mail zodat wij kunnen uitzoeken of de service en het scherm niet naar behoren waren. U kunt uw bericht sturen naar customerrelations@garuda-indonesia.nl

    Met vriendelijke groet,
    Garuda Indonesia NL

Ook een klacht indienen over Garuda Indonesia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen