Klacht Gaslicht.com: Contract Qurrent GasLicht max 30000 teruglevering 10000 opgemaakt Niet aanpasbaar

FAPS#2019

contract verkeerd opgemaakt en weigering aanpassing

Stevige discussie met GasLicht.com Qurrent weigert contract aan te passen terwijl dit wel verkocht is tot 30.000 KwH. het word zelfs nu nog zo verkocht ! Ik lever 20.000 KwH terug per jaar (91 zonnepanelen) Qurrent mag ik gratis vertrekken nu ! GasLicht.com regeld zaak niet correct verder en tot heden geen oplossing ZEER ontevreden over gang van zaken tot heden. Slechte aftersales, contract opnieuw opmaken Qurrent is nu mijn voorstel maar dat schijnt ook een probleem te zijn. Samenvatting: geen jist contract, geen ioplossing, gratis vertrekken. Kanniewaarzijn......
Aanvullend email op foutief contract. Nieuw contract niet mogelijk Kanniewaarzijn. Paarse Krokodil. Een contract is ene contract, Qurrent wordt overgenomen door Greenchoice. Prachtig, dan houden ze dus de limiet in een contract aan en kan men veel moeite gaan doen om een aanvullende bevestiging alsnog vergoed te krijgen. Geen oplossing, als het e rop aan komt laat men je ermee zitten

Gaslicht.com
    Beste meneer Schmitz,

Bedankt voor uw bericht. U heeft inderdaad contact met ons gehad over het limiet van het terugleveren bij Qurrent. Wij hebben contact opgenomen met Qurrent over het limiet. Zij hebben aan u en aan ons laten weten dat er op dit moment geen limiet is waardoor u ook boven de 10.000 kWh een terugleververgoeding van 10 ct. krijgt.

Een terugleververgoeding zet u niet vast in het contract, leveranciers kunnen dit altijd tussentijds aanpassen. Dus zolang zij het limiet niet aanpassen, ontvangt u de 10 ct. terugleververgoeding. Na meerdere verzoeken vanuit ons, passen zij het contract hierom dus niet aan.

Ik vind het erg vervelend voor u, maar helaas kunnen wij hier niets aan doen. Qurrent heeft daarom ook aangeboden dat u eventueel kosteloos kunt opzeggen.

Inmiddels heb ik u hier ook per mail over op de hoogte gebracht.

Marlies

Ook een klacht indienen over Gaslicht.com?