Klacht Gate1.nl: Betaald voor een dure ticket, kregen een goedkope ticket

Klachtnummer
# 299675
Gebruiker
HJaspers
Datum
0 reacties

Details

De klacht

BOEK NOOIT JE VLUCHT via GATE 1 VLIEGREIZEN
Uw reserveringsnummer: OP2MPH
We hebben een reis geboekt via GATE 1 VLIEGREIZEN , maar wat is de werkwijze van deze maatschappij? We kopen op advies van GATE 1 VLIEGREIZEN twee vluchten premium economie omdat we dan betere zitplaatsen hebben en iets luxer kunnen reizen, ze kosten wel 900 euro meer maar je reist wel comfortabeler. Echter wanneer er betaald is dan krijg je bericht dat premium reizen uitverkocht zijn maar dat ze de reis wel om kunnen boeken naar een gewone vliegreis zonder extra’s. op mijn vraag wanneer de extra 900 euro die we voor de luxere vlucht hadden betaald zou worden terugbetaald kreeg ik als antwoord dat we 150 euro terug konden krijgen. Deze gang van zaken is niet normaal omdat we 900 euro extra betaald hadden en we er dus niks voor terug krijgen. We konden de vlucht ook wel cancelen werd er gezegd maar dan zouden we niet naar onze afspraak in China kunnen. Maar verder was er volgens de maatschappij niks mogelijk, DIT IS OP ZIJN ZACHTST GEZEGD ASSOCIAAL, EERST LATEN BETALEN EN ACHTERAF NIET KUNNEN LEVEREN EN WEIGEREN TERUG TE BETALEN, WETENDE DAT WIJ MET DE RUG TEGEN DE MUUR STAAN. DIT WAS DE EERSTE EN DE LAATSTE KEER DAT WE ZAKEN HEBBEN GEDAAN MET DEZE DUBIEUZE FIRMA DI ZIJN GELD OP EEN WEL HELE RARE MANIER VERDIEND

Uw reserveringsnummer: OP2MPH

De oplossing

Ik wil alleen het teveel betaalde geld terug en het normale bedrag betalen waar jullie deze vlucht voor aanbieden betalen, jullie hebben 900 euro teveel berekend dus niet zo'n stompzinnig antwoord geven, we hebben 900 euro betaald voor een luxere plek maar niet gekregen omdat deze vol was geboekt, dat kan gebeuren maar betaal dan het teveel betaalde terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Gate1.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Gate1.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen