Klacht Gate1.nl: Gate1 is niet bereikbaar en geeft geen reactie.

Klachtnummer
# 461895
Gebruiker
Vlieger3
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Via Gate1.nl heb ik in Januari 2020 Delta tickets geboekt naar Florida. Vanwege de Corona crisis kan deze reis niet doorgaan. In mei wilde ik daarover contact opnemen met Gate1 maar telefonisch zijn ze niet bereikbaar en dit kon alleen via een invulformulier op de website. Op 23 mei heb ik dus de vraag weggelegd aan Gate1 om aan te geven welke opties ze kunnen aanbieden. Toen een paar dagen later de vlucht definitief vanuit Delta gecanceld waren heb ik op 30 mei verzocht om een refund. Tot op heden heb ik nog geen enkele reactie ontvangen van Gate1 (op een automatische bevestiging na dat de vraag in behandeling wordt genomen).

De oplossing

Gate1 moet antwoord geven op mijn vragen en mijn zaak behandelen en afhandelen of aan Delta doorgeven dat ik het zelf met Delta kan regelen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Gate1.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Gate1.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen