Klacht Gate1.nl: Gate1 stuurt rekening die 300 euro te hoog is

A Bolsius

Ik heb bij Gate 1 een KLM retour vlucht geboekt voor € 532.47 onder de volgende wijzigings-voorwaarden: € 101 per ticket vanuit de luchtvaartmaatschappij en € 45 per ticket vanuit Gate1.nl en daarnaast een eventueel tariefsverschil.

Ik wil mijn vlucht wijzigen en kan mijn nieuwe gewenste vlucht op Gate1 en alle andere websites (ook Tix) vinden voor 564 euro. Ik ben dus bereid om de €146 wijzigingskosten te betalen en daarbij €32 prijsverschil.

Helaas rekent Gate1 mij € 146 plus € 329 prijsverschil. Er worden allerlei vage redenen aangedragen waarom dit zo is en er wordt niet gereageerd dat het ticket gewoon overal beschikbaar is voor €564. Daarnaast reageren ze niet tijdig (=langer dan 48 uur) op mijn emails (ik zit in het buitenland), en geven geen WhatsApp nummer waar ik direct op kan bellen.

Ik ben ook bereid om op andere dagen te vliegen, of met Kenia Airways ipv KLM, maar krijg geen reactie op deze opties.

Ik wil graag mijn ticket omboeken voor €146 wijzigingskosten te betalen en daarbij €32 prijsverschil zoals op alle sites gewoon beschikbaar is, volgens de voorwaarden van het ticket (met gelijke reistijden & overstappen)

Wij vinden dat Gate1.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Gate1.nl?