Klacht Gate1.nl: Moeten afspraak op mail nakomen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 459723
Gebruiker
Korban
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na tientallen keren contactformulier ingevuld eindelijk een mail dat ze de tickets annuleren en dat ik zelf nieuwe data kan boeken. Maar niks is minder waar. In mijn account staan nog steeds de tickets van 3 augustus a.s!!!

De oplossing

wil dat ze zoals afgesproken in de mail onze tickets kosteloos geannuleerd worden en zelf nieuwe data kosteloos kunnen boeken

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Gate1.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Korban
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nog niks
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Gate1.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen