Klacht Gate1.nl: Nieuw reisschama waar ik niet akkoord mee ben

Klachtnummer
# 458058
Gebruiker
Adriana
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Nieuw vliegschema voor vakantie naar Bangkok ontvangen met het verzoek om uiterlijk binnen 3 dagen het aanbod te accepteren. Volgens het nieuwe schema vertrekken wij 2 dagen later en stappen wij (5tickets waarvan 3 kinderen) 1x extra over (dus 2 keer overstap ipv 1). Dat lijkt ons niet ideaal aangezien wij 2 dagen minder vakantie hebben en we gaan maar voor kort.

De oplossing

Graag duidelijkheid omtrent mijn rechten, wat gebeurt er als ik niet akkoord ga met het nieuwe reisschema? Ik wil immers niet 2 dagen later weg en 2x overstappen met de kinderen. En waarom wordt er gezegd dat als ik het zelf wil aanpassen dan betaal ik daarvoor kosten? Jullie wijzigen de reis die ik oorspronkelijk geboekt heb, en ik moet kosten maken voor een nieuwe wijziging?!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Gate1.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Gate1.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen