Klacht Gate1.nl: Ongeldige vliegtickets

Klachtnummer
# 623083
Gebruiker
Jl klacht
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Beste meneer/mevrouw,

We zijn afgelopen 6 september van Amsterdam naar Australie vertrokken. Bij het inchecken werd er door de medewerkers verteld dat het niet mogelijk was om in te checken. Het gaat om de volgende reden. We hadden eerst een vlucht waarbij er een overstap was van 7uur. Toen werd dit gewijzigd naar een overstap van 32u en 15min. De medewekers vertelde dat het niet mogelijk is om zo'n lange overstap te hebben op dit vliegveld, waardoor de medewerker ons niet kon inchecken voor de eerste vlucht. Voor dit voorval hebben wij meermaals telefonisch en via de mail contact gezocht. Een maand later is hier nog steeds niet op gereageerd.

Gewenste oplossing

Contact opnemen over de ingediende claim

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Gate1.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Gate1.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen