Klacht Gate1.nl: ontevreden door slechte service en onbereikbaarheid

S

Gate 1 heeft zonder bericht onze stoelen veranderd. We zijn uit elkaar geplaatst. Wij kregen wel een mail dat wij moesten bijbetalen. 40 euro per stoel. Allemaal prima hoor. Maar dit is echt een slecht product. Werkt niet zoals zou moeten als je een groot bedrag betaald voor een vlucht.

Hierna op de dag van inchecken geprobeerd op de website van de vliegmaatschappij in te checken. Ze kenden onze gegevens niet. Onmogelijk in te checken.

Bij bellen met gate1 geen gehoor na 10 minuten met een service nummer van 70ct per minuut. Jammer weer.

Het is dat ik geen negatief cijfer kan opgeven. Ik kan alleen aangeven aan de mensen die willen boeken met Gate 1 eerst even na te gaan op internet welke reviews er zijn. Bij twijfel, boek zeker niet uw vlucht bij dit bedrijf.

Een financiele compensatie voor het feit dat onze plaatsen in het vliegtuig zijn vergeven aan anderen en dat wij op ongewenste plaatsten uit elkaar zitten op een 10 uur durende vlucht. Dit is echt onacceptabel. Wij hadden namelijk de plaatsen naast elkaar al op onze tickets staan.

of.

Een oplossing die de komende uren zal vormen door 2 stoelen naast elkaar te boeken in het vliegtuig.

Wij vinden dat Gate1.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Gate1.nl?