Klacht Gate1.nl: Refund van 5 vliegtickets naar Bangkok nog steeds niet ontvangen

A-wilopvakantie

Wij zouden op 18 april 2020 vliegen met 5 personen vanaf Düsseldorf naar Bangkok. Deze vluchten zijn geannuleerd door Lufthansa vanwege COVID-19. Ontzettend bale maar begrijpelijk. Ik kreeg pas een dag van te voren een mail van Gate1 dat de vluchten geannuleerd waren. Nog een keer een mail gehad dat ze de refund in werking hadden gezet en dat hier enige tijd overheen zou gaan. Diverse keren geprobeerd contact te krijgen met Gate1 maar nog steeds geen geld terug. Lufthansa zelf gesproken en zij hebben de aanvraag ontvangen en uitbetaald aan Gate1. Maar wij hebben nog steeds niks ontvangen. Het i een groot bedrag en ik snap echt dat door de enorme drukte van anuleringen dat het even duurt maar het is nu alweer SEPTEMBER !
Dus alweer 5 maanden later en ze hebben al geld ontvangen van Lufthansa.

Ik wil dat zij het volledige bedrag van de 5 tickets Düsseldorf - Bangkok per direct aan mij terug storten.

Wij vinden dat Gate1.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Gate1.nl?