Klacht Gate1.nl: Tickets gekocht van een vlucht die Gate 1 nooit had mogen boeken van de immigratiedienst van China

Klachtnummer
# 290496
Gebruiker
Frey
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij hebben een vlucht geboekt van Auckland naar Amsterdam, via Changzou en Chengdu. Bij het inchecken om Auckland werd ons verteld dat wij een illegale vlucht zouden nemen en dat gate 1 nooit die vlucht voor ons had mogen boeken. Wij maakte van Changzou naar Chengdu een binnenlandse vlucht, waar we een visum voor nodig hadden, omdat we opnieuw moesten inchecken. Na veel stress en heen en weer gebel naar Gate 1 (voor het omboeken voor onze vlucht), werd ons verteld dat we zelf 1600 euro moesten bijleggen. Uiteindelijk zijn we toch op de vlucht gestapt, door een formulier te ondertekenen dat wij China Southern niet verantwoordelijk zouden stellen wanneer er iets met ons in China zou gebeuren. Dit heeft ons veel stress bezorgd en gedoe in China.

De oplossing

Een schadevergoeding --> terugbetaling van ticket.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Gate1.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Gate1.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen