Klacht Gate1.nl: Zeer slechte communicatie ,verzoeken per e-mail worden niet beantwoord

Klachtnummer
# 174201
Gebruiker
Ernst
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Heb retour ticket Adam-Miami geboekt via Gate 1.
Moet retourdatum veranderen en heb dit 12 dagen geleden de 1x verzocht.
Na 3x reminder heden nog geen reactie van Gate 1
Zelfs geen bevestiging dat het verzoek in behandeling is.

Gewenste oplossing

Zo spoedig mogelijk antwoord op mijn verzoek ivm aanpassing reisschema

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Gate1.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Gate1.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen