Klacht Gaudin Horloges: Gaudin horloges is waardeloos

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 317319
Gebruiker
Walberto18
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik zag een advertentie via Instagram dat horloges van rond de 100€ tijdelijk gratis “verkocht” werden, want administratie betaal je zelf.
Mond op mond reclame was volgens hun het beste middel om aandacht te krijgen.

Ondanks een onderbuikgevoel toch het voordeel van de twijfel gegeven toen ik de website bezocht, die ziet er keurig uit. Er wordt gesproken over ‘premium’ oftewel kwaliteit horloges.

Helaas duurde de levereing erg lang dus mailde ik met de klantenservice.
Dat bood geen uitkomst, maar nog een week wachten wel.
Ik ontving een enveloppe met daarin een plastic zakje met horloge.
Een dergelijk horloge verwacht je van miniinthebox of aliexpress, het is van zeer slecht materiaal gemaakt en de sluiting ging nog niet eens dicht.

Ik begon direct met klagen bij hun klantenservice, maar die laten pas wat van zich horen als het hun uitkomt.
Volgens mij hebben ze ook maar 1 medewerkster genaamd Linda.
Ik zou het knap vinden als zij deze oplichterij volledig zelf runt.

Mijn commentaar over het stukje prul was niet van de lucht.
Ik kon het horloge retourneren.
Dit helaas ook nog gedaan en zonder track&trace retour gezonden.
Gaudin heeft uiteraard nooit iets ontvangen, want ze hebben geen track&trace dus heb ik nooit iets verstuurd.

Mijn conclusie: bedrijf dat consumenten verkeerde informatie over een product verschaft en uitbuit.

Ik ben voornemens een zaak te beginnen via de reclamecodecommissie en de ombudsman.
Via deze weg wil ik anderen vragen of zij zich benadeelde partij willen stellen om zo een vuist te maken tegen deze vorm van reclame.
De consument krijgt niet wat vermeld wordt en dat is geenszins de bedoeling lijkt me.

De oplossing

Ik verwacht gewoon mijn geld terug voor hun ondeugdelijke product. 13,90€ op mijn rekening, dat is de enige oplossing.

1 reactie

  1. Auteur
    Gaudin Horloges
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste,

    Bedankt voor je mail! Wij vinden het heel vervelend dat het product in jouw geval niet aan de verwachtingen voldoet. Wanneer je een bestelling ontvangt waar je niet tevreden dan kun je gewoon binnen 14 dagen retourneren volgens de instructies die op onze website staan en waar je actief van hebt aangegeven daarvan op de hoogte te zijn. Nogmaals, we vinden het heel vervelend maar je hebt wel 14 dagen de kans gehad om het terug te sturen. Verder vinden we het jammer dat er op een dergelijke manier met ons gecommuniceerd wordt daar waar wij een actieve klantenservice hebben met email en telefoon.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Walberto18
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niets. Dat ik 14 dagen de tijd heb gehad om te retourneren, terwijl ik dit gewoon gedaan heb. Artikel is retour gezonden, verzendbewijs heb ik opgestuurd, maar het was briefpost, dus zonder track&trace verzonden. Daar doen ze moeilijk over, want ze vinden dat dit had gemoeten. Ze reageren om die reden standaard dat ze niets terug hebben ontvangen. Ik heb zeker 8x mailcontact gehad met de klantenservice, maar ze komen niet tot een oplossing. Oplichters zijn het. Nooit iets kopen!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Gaudin Horloges?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen