Klacht Gaudin Horloges: Krijg niet wat ik besteld heb.

# 319563
Moorin

Ik heb horloges besteld op gaudin.horloges. ze waren tijdelijk gratis met een dikke klok ernaast, maar ze zijn ondertussen nog steeds gratis. je betaald alleen de verzendkosten want er is niks beters dan mond op mond reclame volgens gaudin. De horloges komen aan in plastic zakjes en zijn van kermis kwaliteit. het is nep spul uit china. toen ik namelijk vroeg of ik toch nog kon wisselen van horloge omdat ik een verkeerde keus maakte zeiden ze dat dat niet mogelijk was. wat raar is want bij elk ander bedrijf kun je nog snel je order veranderen. maar hier kan dat niet omdat het uit china komt. billink achteraf betalen is ook oplichterij en werkt samen met gaudin. mijn horloge is aan de binnenkant ook voorzien van een sticker en ziet er niet uit zoals ik hem op de website zag.

Ik ben niet bereid om ook maar iets te betalen. de retour zending doe ik alleen op hun kosten. en niet zoals vermeld staat op mijn kosten.

Gaudin Horloges
    Beste, Bedankt voor je mail. Uiteraard kun je een bestelling annuleren. echter wanneer deze al is verzonden dan gaat dit helaas niet meer. In dat geval kun je natuurlijk gewoon retourneren. Met ons retour policy ben je actief akkoord gegaan bij je bestelling , zie ook http://gaudinhorloges.design/retour-policy/ Er zou dus geen enkel probleem hoeven zijn. Echter ben je niet bereid om maar welke stap te nemen, dus dan kunnen wij helaas niets meer doen. Groeten. Linda Email Support

Moorin
Retour doen zonder verzendkosten vergoeding. IK krijg niet wat er me beloofd wordt en dat weten ze donders goed. Oplichters. Als je in Google Gaudin horloges typt. komen er alleen maar klachten naar voren.

Ook een klacht indienen over Gaudin Horloges?