Klacht Gaudin Horloges: Krijg niet wat ik besteld heb.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 319563
Gebruiker
Moorin
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb horloges besteld op gaudin.horloges. ze waren tijdelijk gratis met een dikke klok ernaast, maar ze zijn ondertussen nog steeds gratis. je betaald alleen de verzendkosten want er is niks beters dan mond op mond reclame volgens gaudin. De horloges komen aan in plastic zakjes en zijn van kermis kwaliteit. het is nep spul uit china. toen ik namelijk vroeg of ik toch nog kon wisselen van horloge omdat ik een verkeerde keus maakte zeiden ze dat dat niet mogelijk was. wat raar is want bij elk ander bedrijf kun je nog snel je order veranderen. maar hier kan dat niet omdat het uit china komt. billink achteraf betalen is ook oplichterij en werkt samen met gaudin. mijn horloge is aan de binnenkant ook voorzien van een sticker en ziet er niet uit zoals ik hem op de website zag.

De oplossing

Ik ben niet bereid om ook maar iets te betalen. de retour zending doe ik alleen op hun kosten. en niet zoals vermeld staat op mijn kosten.

1 reactie

  1. Auteur
    Gaudin Horloges
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste, Bedankt voor je mail. Uiteraard kun je een bestelling annuleren. echter wanneer deze al is verzonden dan gaat dit helaas niet meer. In dat geval kun je natuurlijk gewoon retourneren. Met ons retour policy ben je actief akkoord gegaan bij je bestelling , zie ook http://gaudinhorloges.design/retour-policy/ Er zou dus geen enkel probleem hoeven zijn. Echter ben je niet bereid om maar welke stap te nemen, dus dan kunnen wij helaas niets meer doen. Groeten. Linda Email Support

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Moorin
Datum
Uiteindelijke oplossing
Retour doen zonder verzendkosten vergoeding. IK krijg niet wat er me beloofd wordt en dat weten ze donders goed. Oplichters. Als je in Google Gaudin horloges typt. komen er alleen maar klachten naar voren.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Gaudin Horloges?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen