Klacht Gaudin Horloges: Onbehoorlijke comsumentenbehandelling.

sad Niet opgelost
Marin71

Gratis horloge besteld en 14,85 betaald in plaats van voorgesteld 12,90 aan kosten. Uiteindelijk horloge ontvangen in duizend stukjes. Vele mailtjes naar bedrijf verzonden. Geen reactie. Na verzenden van mail met aankondiging het uit handen te geven een reactie. Nieuw of restitutie. Mijn antwoord getracht te mailen. Krijg telkens bericht van mail delivery server dat het niet wordt ontvangen. Telefonisch contact is niet mogelijk. zijn altijd betreffende dag gesloten en de volgende dg hetzelfde bericht. Nu zelfs een ander nummer bij de keuze contact met medewerker wederom nu gesloten en morgen ………
Tijd om er media aandacht aan te besteden

Ik wil een open bereikbaarheid voor consumenten. Excuses voor hun handelswijze en volledige compensatie.

Gaudin Horloges
    Beste,

Wij zijn gewoon te bereiken via info@email-support.nl We helpen je uiteraard graag en vernemen graag waar je voorkeur naar uitgaat. Groeten, Linda

Marin71
Tot en met afgelopen week liep het contact via info@gaudinhorloges.design . Sinds vandaag een nieuw telefoonnummer, een nieuw centrale en een nieuw emailadres. Te gek voor woorden.

Ook een klacht indienen over Gaudin Horloges?