Klacht Gaudin Horloges: Oplichting!!

Klachtnummer
# 309375
Gebruiker
Audie
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Horloge besteld niet geleverd.
Wel aanmaning van Billink om te betalen ,als ik niet betaald komen er kosten boven op.
Gaudin vele malen gemaild om door te geven bij Billink dat ik het product niet ontvangen heb.
Krijg alleen maar een bericht terug dat ik via een track code kan bekijken waar het horloge zich nu bevind .
01-06-2018 is het horloge in Nederland.
Inmiddels nog niet geleverd en maar weer een mail gestuurd dat ik van de lijst bij Billink gehaald wil worden want ik ga echt niet betalen voor iets wat ik niet heb gekregen.
Uiteraard hier nog geen antwoord op gekregen .

De oplossing

Billink inlichten dat er niet betaald wordt omdat het product niet geleverd is!!

1 reactie

  1. Auteur
    Gaudin Horloges
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste, Bedankt voor je mail, uiteraard hoef je pas te betalen als je het product hebt ontvangen, we zullen dan ook je factuur 2 weken in de wacht zetten. Hierbij je track and trace, je kunt deze binnenkort verwachten: https://t.17track.net/nl#nums=YT1814228979229174 Excuses voor de vertraging

Ook een klacht indienen over Gaudin Horloges?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen