Opgelost door Gaudin Horloges: Proruct geretourneerd, maar factuur blijft staan!!

content Opgelost
# 319858
SmittR

Horloge besteld en netjes geleverd, hierbij gekozen voor achteraf betalen. Horloge voldeed niet en dus heb ik deze geretourneerd. Dit per mail gemeld aan Gaudin en deze hebben hierop gereageerd met hoe de factuur gecrediteerd zou worden. Daarna werd ik door Bilink bedreigd dat ik nog niet betaald had en dat dit me 52,50 extra zou kosten als ik niet zou betalen. Hierover Gaudin gemaild, maar geen reactie meer gekregen. Dus toch maar betaald voor een product dat ik geretourneerd heb!

Ik verwacht dat het factuurbedrag alsnog wordt terug gegeven, aangezien ik het product netjes heb geretourneerd binnen de termijn en op de site beschreven staat dat Gaudin dit zal doen.

Gaudin Horloges
    Beste, Bedankt voor je bericht. Als je daadwerkelijk hebt geretourneerd en ook binnen 14 dagen binnen ontvangst heb je natuurlijk helemaal gelijk. Wanneer heb je je precies geretourneerd en heb je hier toevallig een verzendbewijsje van? Dan zullen we dit controleren. Groeten. Linda, Email Support
    Gaudin Horloges
    Beste,

Bedankt voor je bericht. Retourneren kan uitsluitend binnen 14 dagen na ontvangst, precies zoals afgesproken en zoals dit wettelijk geregeld is. Uit jouw bon kunnen we geen track and trace gegevens halen over de retourzending en ook hebben we het product nog niet mogen ontvangen.

SmittR
Ik heb mijn geld alsnog teruggekregen.

Ook een klacht indienen over Gaudin Horloges?