Klacht Gaudin Horloges: Waardeloos bedrijf en klantenservice

Klachtnummer
# 311429
Gebruiker
Sv70
Datum
3 reacties

Details

De klacht

op 26 mei 2 horloges besteld. na een mail op 18 juni waarop deze blijven, blijkt dat er geen huisnr. bekend was. Doorgegeven en er zou een herstelzending zijn geplaatst. Tot op de dag van vandaag nog geen track en trace code ontvangen of enige reactie op onze mail richting info@gaudinhorloges.design. Mail krijg je terug met mailbox is vol. Ander mail adres geprobeerd wat men via het o zo "klantvriendelijke" antwoordapparaat doorkrijgt. nul reactie. Nu heb ik via creditcard betaald en de betaling laten terugdraaien. NOOIT MEER.

De oplossing

3 reacties

  1. Auteur
    Gaudin Horloges
    Datum
    Beste Sandra, bedankt voor je bericht. Wat is je ordernummer? Dan gaan we dit even uitzoeken en wanneer er een probleem is uiteraard oplossen. Alvast bedankt voor je reactie. Groeten. Linda
  2. Auteur
    Sv70
    Datum
    Het ordernummer is : 3447
  3. Auteur
    Sv70
    Datum
    En opnieuw totaal geen reactie meer.