Klacht Gaudin Horloges: Wel betaald geen horloge!!

Klachtnummer
# 328333
Gebruiker
DJV van Hek
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wacht al een maand op m’n horloge.
Heb wel al betaald maar denk maar niet dat ik antwoord krijg op mijn mailtjes.

OPLICHTERS!!!

De oplossing

Stuur het horloge alsnog op.
Zoniet dan zal ik stappen ondernemen.

Ben zelf van de recherche en zoals ik hier zie gaat dit heel veel mis.

1 reactie

  1. Auteur
    Gaudin Horloges
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste DJV van Hek,

    Bedankt voor je bericht

    We helpen je uiteraard graag en als er iets mis is dan lossen we dit graag op.

    Maar deze toon helpt daar absoluut niet bij en stellen wij ook niet op prijs.

    Je horloge heeft wat vertraging opgelopen, waarvoor onze excuses

    Deze zal naar verwachting einde deze week begin volgende bij jou komen

    Zo niet, zullen het anders oplossen

    Dit is je track and trace code:
    https://t.17track.net/en#nums=RG960490297CN

    Groeten

    Linda
    Email Support

Ook een klacht indienen over Gaudin Horloges?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen