Opgelost door Gaveactie.nl: Gave Actie komt zijn afspraken niet na, v.w.b. terugbetalen

hpla

Wij hebben 30 mei 2014 bij Gave Actie een lamp besteld, het bedrijf kon het artikel niet leveren en heeft toegezegd het bedrag te zullen retourneren.
Nu na vele telefoontjes en evenveel toezeggingen hebben wij nog steeds niets ontvangen.
Eerst was er nog een smoes dat onze bank wel een fout gemaakt zou hebben, maar toen informeerden bij Multisafe Pay bleek dat zij geen opdracht en geen bedrag hadden verwerkt voor ons. Na nog veel meer telefoontjes en toezeggingen is er nog steeds niets door ons ontvangen.
Wij willen alleen maar ons geld terug.

Wij willen ons geld zo snel mogelijk terug.

Gaveactie.nl
    Beste meer/mevrouw, naar aanleiding van deze klacht ga ik het e.e.a. uitzoeken en kom er bij je op terug. Met vriendelijke groet, Gave Actie
    Gaveactie.nl
    Beste heer/mevrouw, Zojuist alles uitgezocht. Je bestelling staat in ons systeem als terug betaald. Wanneer wij deze status meegeven gaat er via de automatische koppeling met MultiSafepay een bericht van terug betaling naar hun toe. Hierin moet iets mis gelopen zijn, maar dat is zojuist recht gezet en handmatig de betaling terug geboekt. Je zult met 1 - 3 werkdagen het geld ontvangen. Excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Gave Actie
    hpla
    De afhandeling is nu correct gedaan, het is alleen jammer dat dit nu niet meteen na ons eerste telefoontje zo opgelost kon worden.

hpla

Ook een klacht indienen over Gaveactie.nl?