Opgelost door Gaveactie.nl: scheermesjes niet gehad wel een rekenning

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 91826
Gebruiker
madelief
Datum
3 reacties

Details

De klacht

32 scheermesjes bestel 2 keer 16 mach 3
Zou ver zonden zijn 06-12-2014
nog niet ontvangen
dit is meerdere keren gemeld bij gave actie maar krijg steeds van billink een rekening

De oplossing

Als nog mijn mesjes en dan wil ik overgaan tot betaling of de rekening schrappen

3 reacties

  1. Auteur
    Gaveactie.nl
    Datum
    Beste Jo, Ik ga het probleem onderzoeken en kom z.s.m. met een oplossing. Met vriendelijke groet, Ken Turfboer - Gave Actie
  2. Auteur
    Gaveactie.nl
    Datum
    Bese Jo, Je bestelling is inderdaad via briefpost verstuurd op 5 december. Helaas is briefpost niet traceerbaar. Het adres klopt met hetgeen je hier hebt ingevuld. Ik zal je bestelling crediteren en de factuur op nul plaatsen bij Billink. Met vriendelijke groet, Ken Turfboer - Gave Actie
  3. Auteur
    madelief
    Datum
    Ik ben tevreden met de oplossing alhoewel ik toch liever mijn scheermesjes had gekregen.
    Was een zeer mooie actie
    Dan maar opzoek naar een nieuwe actie

Uiteindelijke oplossing

Auteur
madelief
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Gaveactie.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen